DESTEK HİZMETLERİ
AHMET ANTLI
1976 Elazığ-Karakoçan ilçesinde doğmuştur. İlk, ortaokul ve lise eğitimini aynı ilçede tamamladı.2001 yılında Ankara Üniversitesi İnşaat Meslek Yüksekokulu’ndan mezun oldu.2006-2009 yılları arasında özel sektörde şantiye şefi olarak çalışan Ahmet Antlı, 2009 yılında Başakşehir Belediyesi’nin Fen İşleri Müdürlüğün de Denetim Kontrolü olarak görev yapmaya başladı.
2010 yılından itibaren Yol Bakım Onarım Şefi olarak yaklaşık 8 yıl görev yapan Antlı, 2017 Ekim ayı itibari ile Destek Hizmetleri Müdürlüğü görevine atandı. Ahmet Antlı, evli ve 3 çocuk babasıdır.
Adres: Kayabaşı Mahallesi, 15 Temmuz Sokak No: 2 Başakşehir Merkez Camii Yanı, Başakşehir/İstanbul
Telefon: 444 0 669
Destek Hizmetleri Müdürlüğü Tanıtım Videosu
BİRİM VE HİZMETLERİMİZ
Satınalma İşler Birimi
Destek Hizmetleri Müdürlüğü Satınalma İşleri Birimi şu görevleri icra eder:
• Belediye birimlerinin ihtiyaç duyduğu mal ve hizmetlerin istenilen zaman ve şekilde temin edilmesi, ortak ihtiyaçlarda koordinenin sağlanıp talepleri karşılanması
• Stok kontrollerinin ve malzeme sayımlarının zamanında yapılması
• Hizmetlerin aksamaması için gerekli yedek parça, malzeme ve bilgi akışının takip edilmesi
• Yedek parça ve malzeme standartlarının oluşturulması ve bu standartlara uygun malzemelerin kullanılmasının temin edilmesi, tüm yedek parçaların istenen kalitede olup olmadığının kontrol edilmesi
• Biriminde kullanılacak yedek parça, malzeme, makine ve aletlerin toplu ve programlı olarak satın alınması
• Malzeme giriş-çıkış takibi, ayniyat kesimi, evrakların hazırlanması, satın alma taleplerinin karşılanması
• Müdürlük ihtiyacı olarak satın alım veya bağış yoluyla alınan tüm demirbaşların kayıt altına alınması, kullanım süresi dolan demirbaşların kayıtlardan düşülerek ambara hurda olarak teslimi
Garaj Amirliği
Garaj Amirliği'nin yürüttüğü faaliyetler arasında şunlar yer almaktadır:
• Belediye'ye ait iş makinelerinin ve araçlarının, binek otolarının, kamyonların, minibüslerin, otobüslerin, kamyonetlerin, atölyede bulunan tesisat, makine ve teçhizatların bakımı ve onarımlarının imkânlar dâhilinde yapılarak aktif hale getirilmesi
• Belediye hizmetleri için ihtiyaç duyulan her türlü araç ve iş makinelerinin kiralama işlemlerinin yapılması
• Birimlerde kullanılan akaryakıt ihtiyaçlarının karşılanması
• Belediye personellerinin işe geliş gidişlerinde kullandıkları servis aracı hizmetlerinin satın alınması, kiralanması ve araçların zamanında geliş gidişlerinin takibinin yapılması
Hizmet Standartlarımız
Destek Hizmetleri Müdürlüğü Kamu Hizmet Standartları Hizmet Tablosu | |||
---|---|---|---|
Sıra No: | Vatandaşa Sunulan Hizmet Adı | Başvuruda İstenilen Belgeler | Hizmetin Tamamlama Süresi(En Geç) |
1 | Okulara Araç Tahsisi | En az bir hafta öncesinde, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü talep yazısı ile başvurulur | İşin niteliğine göre değişir |
2 | Amatör Spor Kulüplerine Araç Tahsisi | En az bir hafta öncesinde talep yazısı ile başvurulur | İşin niteliğine göre değişir |
3 | Kamu Kurum Ve Kuruluşlarına Araç Tahsisi | En az bir hafta öncesinde talep yazısı ile başvurulur | İşin niteliğine göre değişir |
4 | Sivil toplu Kuruluşlarına Araç Tahsisi | En az bir hafta öncesinde talep yazısı ile başvurulur | İşin niteliğine göre değişri |
5 | Engelli Vatandaşların Rehabilitasyon Merkezine Taşınması için Araç Tahsisi | En az bir hafta öncesinde talep yazısı ile başvurulur | İşin niteliğine göre değişir |
6 | Cenazeye Katılacaklara Araç Tahsisi | Ölüm Belgesi ve İkametgah Belgesi | İşin niteliğine göre değişir |
7 | Cenaze Hizmetleri |
444 0 669 Numaralı telefon vasıtasıyla yada şahsen müracat edilmesi
1-Vefat eden kişinin kimlik bilgileri
2-Vefat eden kişinin yakının bilgileri
|
2 Saat |
8 | İbadethanelerin Temizliği | İlçe Müftülüğü talep yazısı | 15 Gün |
9 | Vatandaşın talebine göre masa ve sandalye temini(Vakıf, Dernek ve Sivil Toplum Kuruluşlarına tören, açılış, cenaze, Toplantı vb. için) | Dilekçe | Talep tarihine göre karşılanır |
10 | Geçici Teminat İadesi | 1. Dilekçe 2. Tüzel Kişiler İçin Yetki Belgesi(İmza Sirküleri veya Vekaletname) 3. Kimlik(Nüfus Cüzdanı veya Sürücü Belgesi) |
1 Gün |
11 | Kein teminat İadesi | 1. Dilekçe 2. Tüzel Kişiler İçin Yetki Belgesi(İmza Sirküleri veya Vekaletname) 3. Kimlik(Nüfus Cüzdanı veya Sürücü Belgesi) 4. SGK'dan Alınacak İlişiksizlik Belgesi |
1 Gün |
12 | İhale Dokümanı Satılması | 1. Doküman Bedelinin İdare Hesabına Yatırıldığına Dair makbuz 2. Yetki Belgesi(Tüzel kişilerde; tüzel kişiliği temsile yetkili olanlar için imza sürküleri veya vekaletname ile imza beyannamesi, tüzel kişiliği temsile yetkili olmayanlar için şirket yetkilisince yapılmış görevlendirme ve imza sirküleri veya vekaletname ile imza beyannamesi, gerçek kişilerde; imza beyannamesi) 3. Kimlik (Nüfus Cüzdanı veya Sürücü Belgesi) |
20 Dakika |
13 | İş Bitirme Belgesi Verilmesi | Dilekçe | 2 Gün |
14 | Hakediş | 1. Dilekçe 2. SGK Borcu Olmadığına Dair Belge 3. Vergi Borcu Olmadığına Dair Belge |
3 Gün |
15 | Bilgi Edinme | 4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu Kapsamında İstenen Belgeler | 15 Gün |
16 | Çağrı Merkezi Yoluyla Gönderilen Şikayetlerin Cevaplanması | Belge İstenmemektedir. | 2 Gün |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine yada ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri | |
---|---|
İsim: | Ahmet ANTLI |
Ünvan: | Destek Hizmetleri Müdürü |
Adres: | Başakşehir Belediye Başkanlığı |
Tel: | 444 0 669 |
İkinci Müracaat Yeri |
---|
Başakşehir Belediye Başkanlığı |
444 0 669 |
ÇALIŞMA YÖNETMELİĞİ
Destek Hizmetleri Müdürlüğü Görev ve Çalışma Yönetmeliği'ni indirmek için TIKLAYIN!
İdari İşler Şefliği
- Kalem Sorumlusu
- Satın Alma Sorumlusu
- İhale Sorumlusu
- Taşınır Kayıt Yetkilisi ve Taşınır Kontrol Yetkilisi
Teknik İşler Şefliği
- Hizmet Binaları Sorumlusu
- Teknik İşler Sorumlusu
- Ulaştırma ve Araç Takip Sorumlusu
- Akaryakıt Takip Sorumlusu
Dahili Temizlik Hizmetleri
- Belediye’ye Ait Tüm Bina ve Tesislerin Temizlik, Aydınlatma, Isıtma, Soğutma (Kalorifer, Klima v.b.) Bakım ve Onarım Hizmetlerinin Yapılması, Kontrol ve Takip Edilerek Sonuçlandırılması
Bakım ve Onarım Hizmetleri
- Belediye’ye Ait İş Makinelerinin, Araçlarının, Binek Otolarının Bakım ve Onarımını Yapmak veya Yaptırmak
- Başkanlığımız Bünyesindeki Atölye Tesis, Makine ve Teçhizatın Bakım ve Onarımının Yapılması veya Yaptırılmasının Sağlanması
- Arızalanan Araç ve İş Makinelerinin Onarımları İçin Gerekli Yedek Parçaları Temin Etmek veya Onarımlarının Yaptırılmasını Sağlamak
Teknik Hizmetler
- Hizmetlerin Aksamaması İçin Gerekli Yedek Parça, Malzeme ve Bilgi Akışınının Takip Edilmesi, İşlemlerinin Yapılması
- Yedek Parça ve Malzeme Standartlarının Oluşturulması ve Bu Standartlara Uygun Malzemelerin Kullanılmasının Temin Edilmesi
- Müdürlük İhtiyacı Olarak Satınalma veya Bağış Yoluyla Alınan Tüm Demirbaşların Kayıt Altına Alınması, Kullanım Süresi Dolan Demirbaşların Kayıtlardan Düşülerek Ambara Hurda Olarak Teslimini Sağlamak
- Belediye Hizmetleri İçin İhtiyaç Duyulan Her Türlü Araç ve İş Makinelerinin Temini (Satınalma, Kiralama, Bağış)