BASIN YAYIN VE HALKLA İLİŞKİLER
ALİ RIDVAN ALDEMİR
1987 yılında İstanbul'da doğmuş, ilk ve orta öğrenimini burada tamamlamıştır. Lisans eğitimini %100 burslu olarak Haliç Üniversitesi İşletme bölümünden almıştır. Yüksek Lisans eğitimini Bahçeşehir Üniversitesi Kentsel Sistemler ve Ulaştırma bölümünde %100 burslu olarak tamamlamış, tez çalışmasını ise “Geleneksel Şehir Sistemlerinden Akıllı Şehir Sistemlerine Geçiş Süreçlerinin Yönetilmesi” alanında yapmıştır.
Gönüllülük ve sivil toplum çalışmalarına 2007 yılında İstanbul Büyükşehir Belediyesi Gençlik Meclisi'nde Komisyon Başkanlığı ve Divan Üyeliği ile başlamış, çeşitli sivil toplum kuruluşlarında çalışmalarına devam etmiştir.
Meslek hayatına 2014-2019 yılları arasında İstanbul Büyükşehir Belediyesi İletişim Koordinatörlüğü’nde Reklam ve İletişim Sorumlusu olarak başlamıştır. 2020 yılında Papillon İstanbul dijital ajansında Kurumsal İletişim Direktörü olarak çalışmış, aynı yıl içinde Ulaştırma Bakanlığı Kurumsal İletişim Departmanında Kurumsal İletişim Sorumlusu olarak görev almıştır.
Ocak 2021’de Başakşehir Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü İletişim Koordinatörü olarak göreve başlayan Aldemir, 2022 Ocak ayında Başakşehir Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürü olarak atanmış ve bu görevine halen devam etmektedir.
Ali Rıdvan Aldemir, evli ve 2 çocuk babasıdır.
Adres: Kayabaşı Mahallesi, 15 Temmuz Sokak No: 2 Başakşehir Merkez Camii Yanı, Başakşehir/İstanbul
Telefon: 444 0 669
Basın Yayın Halkla İlişkiler Müdürlüğü Tanıtım Videosu
BİRİMLER VE HİZMETLERİMİZ
Basın Merkezi
Belediyemizin Basın Merkezi şu faaliyetleri yürütmektedir;
• Haber Takibi ve Servisi: Belediyemiz ve ilçemiz hakkında yazılı, görsel, işitsel basında ve Internet ortamında paylaşılmış olan haberlerin takibini yapar. Belediyemizin yayınlamış olduğu haberleri bu medya platformlarına servis eder.
• Tanıtım Materyallerinin Hazırlanması: Belediyemizin faaliyetleri ile ilgili çeşitli iletişim kanallarında (Gazete, Dergi, Reklam Panosu, Afiş, vb.) sunulmak üzere tanıtım materyallerini hazırlar, bu materyallerle hazırlanması aşamasında ihtiyaç duyulan fotoğraf ve video çekimi, görsel tasarım, haber bülteni, tanıtım filmi gibi çalışmaları yürütür.
• Web Sitesi Basın İçeriği Çalışmaları: Belediyemizin kurumsal Web sitesinde yayınlanacak olan basın bültenlerini hazırlayıp, yayınlanmasını sağlar.
• Basılı Yayınlar: Belediyemizin bilgilendirme pankartları, A-4 ve A-3 duyuru baskıları, tanıtım broşürleri ve aylık periyodik yayınımız olan Başakşehir Bülteni ile ilgili olan metinsel ve tasarımsal çalışmaları yürütür. • Arşivleme Hizmetleri: Belediyemizle alakalı haber, fotoğraf, video, yazılı basın kupürlerini özel yazılımlar aracılığı ile etiketleyerek arşivler.
Hizmet Standartlarımız
BASIN YAYIN HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU | ||
---|---|---|
HİZMET ADI | BAŞVURUDA İSTENEN BİLGİ VE BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRERİ (EN GEÇ) |
Bilgi Edinme Başvuruları | basaksehir.beIediye@basaksehir.bel.tr; yada www.basaksehir.bel.tr adresinden yapılabilir | 15 GÜN |
Vatandaştan ŞAHSEN Gelen Şikayetlerin İşleme Alınması | 1-Ad-Soyad 2-T.C Kimlik No 3-İletişim Bilgileri |
Şikayetin konusuna göre en kısa zamanda vatandaşa geri dönüş |
Çağrı Merkezi | 444 0 669 Numaralı çağrı merkezine başvuru yapılması 1-Ad-Soyad 2-T.C Kimlik No 3-İletişim Bilgileri |
Şikayetin konusuna göre en kısa zamanda vatandaşa geri dönüş (5 Dakika) |
Şamlar Tabiat Parkı Randevu Talebi | 444 0 669 Numaralı telefon vasıtasıyla yada şahsen müracat edilmesi 1-Tüzel kişi veya şahıs bilgileri |
1 GÜN |
Bireysel ve Kurumsal İlişkiler | İlçemizde bulunan site yönetimleri,ibadethane, stk gibi kurumlar ile yapılan oplantılar ve taleplerin yönetilmesi 1-Tüzel kişi ve şahıs bilgilerin verilmesi 2-Toplantı gündem konusunun iletilmesi 3-Taleplerin daha önceden bildirilmesi |
1 GÜN |
Fotoğraf Talebi | 1-Ad-Soyad 2-T.C Kimlik No 3-İletişim Bilgileri |
1 SAAT |
Belediye Bülteni Talebi | 1-Ad-Soyad 2-T.C Kimlik No |
1 SAAT |
ÇALIŞMA YÖNETMELİĞİ
Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü Görev ve Çalışma Yönetmeliği'ni indirmek için TIKLAYIN.
HALKLA İLİŞKİLER BİRİMİ
Şamlar Tabiat Parkı
Taleplerin alınması, değerlendirilmesi ve yer tahsisinin yapılması;
- İletişim merkezi tarafından taleplerin alınması,
- Sezon öncesi ilgili müdürlüklerle koordinasyon sağlayarak alanda tespitlerin yapılıp eksiklerin giderilmesinin sağlanması.
Bireysel ve Kurumsal İlişkiler
İbadethaneler
- İlçe sınırlarında tüm ibadethaneler ile irtibatın sağlanarak her türlü istek talep vb. alınması ve karşılanması için ilgili müdürlüklerle irtibatın sağlanması,
Dış kurumlar
- İbb,iett, bedaş gibi kurumlarla irtibatın sağlanarak vatandaş dan bahsi geçen kurumlarla ilgili gelen taleplerin iletilmesi, takibi ve sonucunun vatandaşa geri dönüş ile bildirilmesi,
- Site yönetimleri, muhtarlar , stk lar ile irtibatın sağlanarak ilişkilerin kuvvetlendirilmesi
İbadethane Temizliği Hizmeti
Birim görevlilerimizce ilçe genelindeki tüm ibadethanelerin periyodik olarak temizlikleri takip edilir. İbadethanelerimizin, temizlik dışındaki diğer talepleri için belediyemizin diğer birimleri ile irtibata geçilerek taleplerin gerçekleştirilmesi sağlanır.
İletişim Merkezi (BİKOM)
Kamu ve özel toplu konut projeleriyle İstanbul'da modern yaşam alanlarının tesisinde en gözde bölgelerden biri olan Başakşehir'in nüfusu, hızla artan iskan yapılanması ile bilrikte 250 bine yaklaşmış durumda. Bu hızlı nüfus artışının yanı sıra kentsel ihtiyaçları bakımından farklı sosyal dokuları bulunan yerleşim alanlarına sahip olan ilçede bu durum yerel yönetim hizmetlerinin de belirlenen ihtiyaçlara özel olarak planlanmasını lüzumlu kılıyor. İlçe genelinde altyapıdan imara, eğitimden spora kadar farklı hizmet başlıklarında vatandaşlardan gelen talepler ve çözüm isteklerinin etkin ve planlı bir biçimde hizmete donüştürülmesinde hayati öneme sahip rolüyle öne çıkan bir birim var:
Başakşehir Belediyesi İletişim Merkezi (BİKOM)
Vatandaşları ile Başakşehir yerel yönetimi arasında iletişim kanallarının sürekli açık tutulması, Belediye'ye yapılan bütün başvuruların tek bir merkezden takibi ve hizmete dönük olarak yürütülmesine imkan veren organizasyon şemasıyla İletişim Merkezi, adeta belediyemizin Başakşehirlililer için atan kalbi...
CİMER
Halkla İlişkiler Kalemi Birimimiz tarafından belediyemize CİMER uygulaması aracılığıyla iletilmiş olan başvurular kayıt altına alınıp, belediye bünyesinde gerekli işlemlerin yapılması sağlanır.
CUMHURBAŞKANLIĞI İLETİŞİM MERKEZİ CİMER'e ulaşmak için tıklayınız.